Dažnai užduodami klausimai

Ar turite klausimų mums?

Čia jums lengva rasti atsakymą į dažnai užduodamus klausimus. Peržiūrėkite toliau pateiktus atsakymus. Jei vis tiek jums reikia pagalbos, kviečiame susisiekti su mūsų komanda el. Paštu service@weshop.lt

Kaip veikia jūsų kainos atitikties garantija?
Prekiaukite užtikrintai. Mes visada stengiamės išlaikyti konkurencingas kainas viskam, ką turime, ir parduodame iš kitų internetinių mažmenininkų parduodamų ir parduodamų daiktų pardavimo kainas. Jei siuntimas kainuoja papildomai, reikia į tai atsižvelgti, nes siūlome nemokamą siuntimą. Jei grąžinimo ir keitimo laikotarpiu sumažinsime kainą, pagal pareikalavimą taip pat atitiksime mažesnę kainą.

Yra keletas internetinių pardavimo kanalų, kurių mes neatitiksime. Mes negalime prilygti pardavėjams, kurie parduoda uždarymus, nebetinkamus gaminius, sekundes, naudotus daiktus, seną inventorių ar padirbtas prekes. Paveikslėliai, kuriuos matote šiose „parduotuvėse“, nėra beveik visais atvejais. Jei turite klausimų, ar norime suderinti internetinę kainą, galite atsiųsti mums el. Laišką adresu weshop.lt.

Kaip prisiregistruoti gauti naujienlaiškį?
Kai užsiregistruosite atnaujinti el. Paštą, gausite periodinius el. Laiškus su išskirtiniais pinigų taupymo pasiūlymais ir akcijomis iš weshop.lt. Įveskite savo el. Pašto adresą čia, jei norite prisijungti prie mūsų adresų sąrašo.

Jei nebenorite gauti naujienlaiškių el. Paštu iš weshop.lt, galite atsisakyti prenumeratos spustelėdami „Atšaukti prenumeratą“ viename iš mūsų el. Laiškų.

Kokias mokėjimo formas priimate?
Mokėjimas naudojant „PayPal“
„PayPal“ yra saugi ir patikima mokėjimo paslauga, leidžianti apsipirkti internetu. „PayPal“ galima naudoti svetainėje weshop.lt, norint pirkti prekes su kreditinėmis kortelėmis („Visa“, „MasterCard“, „Discover“ ir „American Express“), mokėjimo kortelėmis ar elektroniniu čekiu (ty naudoti įprastą banko sąskaitą).

Naudoja „PayPal“
Jums nereikia turėti „PayPal“ sąskaitos prieš užsakant iš weshop.lt. Mes siūlome du skirtingus atsiskaitymo būdus „PayPal“ būdais: „PayPal“ yra saugi ir patikima mokėjimo paslauga, leidžianti apsipirkti internetu. „PayPal“ galima naudoti svetainėje weshop.lt, norint pirkti prekes su kreditinėmis kortelėmis („Visa“, „MasterCard“, „Discover“ ir „American Express“), mokėjimo kortelėmis ar elektroniniu čekiu (ty naudoti įprastą banko sąskaitą).

Peržiūrėję savo daiktus, spustelėkite puslapį su pirkinių krepšeliu. Tada paliekate weshop.lt ir įveskite „PayPal“. Prisijunkite prie savo „PayPal“ paskyros arba sukurkite, jei to dar nepadarėte, ir vykdykite „PayPal“ pateiktas ekrano instrukcijas. Kai užpildysite mokėjimo informaciją, būsite grąžinti į mūsų svetainę, kur pasirinksite pristatymo būdą ir atliksite užsakymą.
Pirkinių krepšelyje pasirinkite Tęsti mokėjimą ir būsite nukreipti į užsakymo informacijos puslapį. Dalyje „PayPal“ pasirinkite „PayPal“ ir spustelėkite „Tęsti mokėjimą“. Tada eikite į „PayPal“, kur galėsite užpildyti užsakymą.

„PayPal“ naudojimo pranašumai:

Mokėjimą galima sekti. Mokėjimo būseną galite stebėti naudodami „PayPal“ paskyrą.
Norint atsiskaityti nereikia naudoti kredito kortelės internetu (galite pervesti tiesiai iš savo banko sąskaitos).
„PayPal“ apsaugo jūsų asmeninę informaciją, jei pasirenkate mokėjimą kreditine kortele.

Kokios yra jūsų siuntimo išlaidos?
Siuntimo galimybės siūlomos išsiregistruojant. Mes siūlome standartinį ir greitąjį gabenimą.

Dideli užsakymai:
Jei užsakymas yra ypač didelis, sunkus ar didelis, gali būti taikomi papildomi mokesčiai šioms faktinėms siuntimo išlaidoms padengti. Vienas iš mūsų specializuotų platintojų peržiūrės jūsų užsakymą, kad nustatytų, ar bus patirtos papildomos išlaidos, ir susisieks su jumis prieš pristatymą.

Per kiek laiko gaunamas mano užsakymas?
weshop.lt išsiunčia daugiausiai užsakymų per 10-20 darbo dienų nuo jų gavimo. Siuntimo galimybės siūlomos išsiregistruojant.

Prieš patvirtindami užsakymą, visada turite galimybę pamatyti visą pirkimo kainą su pristatymo išlaidomis. Išparduoti daiktai paprastai išsiunčiami per 10-25 darbo dienas. Užsakymai su užsakytais elementais saugomi tol, kol juos galima išsiųsti.

Kaip galiu stebėti savo siuntimo ir pirkimo informaciją / istoriją?
Jei prisiregistravote gauti sąskaitą atsiskaitydami, nuo šio laiko galite peržiūrėti visą internetinių pirkimų istoriją naudodami weshop.lt ir stebėti visus pirkimus, atliktus iš weshop.lt.

Ar galiu siųsti pirkinius keliais adresais?
Džiaugiamės galėdami siųsti prekes daugiau nei vienu adresu; deja, šiuo metu negalime to padaryti internetu per vieną užsakymą. Jei norite pateikti užsakymą keliais pristatymo adresais, mūsų svetainėje galite pateikti atskirus užsakymus. Atsiprašome už nepatogumus ir pažadame, kad ateityje tai bus lengviau. Sugrįžk greitai!

Kokia yra jūsų saugaus apsipirkimo garantija?
weshop.lt Saugaus apsipirkimo garantija apsaugo jus apsiperkant, todėl niekada nereikės jaudintis dėl kreditinės kortelės saugumo. Mes garantuojame, kad visos jūsų operacijos yra 100% saugios.

Tai reiškia, kad jūs nieko nemokate, jei perkant pas mus iš jūsų kortelės nuskaičiuojami neteisėti mokesčiai.

Ar galiu grąžinti pirkinius?
Taip. Grąžinimas yra lengvas ir patogus. Galite grąžinti pirkinį per dešimt dienų nuo pirkimo, kad būtų grąžintos lėšos ar pakeista. Tiesiog susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda adresu service@weshop.lt

Kreditą gausite per 7–10 darbo dienų. Deja, greito pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Kaip susisiekti su weshop.lt?

Visiems kitiems klausimams naudokite visą toliau pateiktą informaciją:

VIENETAS A RM26 3 / F, CHEONG SAULĖ BOKŠTAS

116-118 WING LOK ST SHEUNG WANG, HK

El. Paštas: service@weshop.lt

X